1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
2. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
3. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2.
4. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy lub kuriera na adres wskazany w formularzu zamówienia.
5. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
6. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. Warunkiem koniecznym jest spisanie stosownego protokołu w obecności pracownika Dostawcy lub kuriera w razie ewentualnej reklamacji.
7. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w Biurze Sprzedawcy w Dni robocze, po wcześniejszym ustaleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, terminu odbioru. Odbiory organizowane są w terminie około 3-5 dni tylko i wyłącznie po przedpłacie.
8. Sprzedawca, zgodnie z wolą klienta, przesyła przy pomocy poczty elektronicznej, na adres elektroniczny podany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania jednorazowego zamówienia, fakturę VAT lub paragon obejmujący dostarczone Towary. Faktura VAT dostarczana jest przy pomocy poczty elektronicznej w formie pliku elektronicznego w formacie PDF.
10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy lub kurier pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. Koszt zwrotnego odesłania zamówienia pokrywa Kupujący.
11. Korzystamy z usług firmy kurierskiej, kurier na dostawę ma 24-48h. W przypadku przesyłek pow. 30 kg – Kurier nie wnosi towaru! W przypadku przesyłek paletowych nie ma możliwości określenia dokładnej godziny dostawy. Zalecamy podanie adresu dostawy, pod którym jest ktoś w godzinach około 9:00 do 16:00.